Middag + Bio

Igår åkte vi med barnen till farmor och Kenth och lämnade dem där för att de skulle få sova över så jag och David kunde ägna varandra lite tid :) Behövs ju faktiskt ibland!

När vi lämnat dem, som gick jättebra så åkte vi till thairestaurangen och åt middag -gott- David åt mongolisk buffé och jag åt wokade grönsaker med ris. Var så mätta efter det så vi knappt kunde röra oss och nästan tänkte lägga oss på en gång och skippa bion, men det gjorde vi inte.

Tog oss till Karlstad där vi skulle se Sanctum i 3D. Aldrig sett 3D förut så bara det var ju en upplevelse i sig. Filmen var sådär, jag tyckte den var alldeles för hemsk för att jag skulle vilja se den igen. Usch och fy och sen var nog inte denna filmen den bästa att se i 3D heller, men trevligt var det iaf! Unnade oss lite popcorn till detta :)

Idag låg vi och slappade i sängen ganska länge, vilket var riktigt skönt. Inte ofta man kan göra det! Sen hämtade vi barnen som hade haft det tipptopp hos farmor och Kenth och skött sig exemplariskt som vanligt.


Ha en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: Therese Bäckman

De ä

2011-02-19 @ 12:44:18
Postat av: Anonym

De är såna saker som kan göra att man hittar tillbaka till varandra :)

2011-02-19 @ 12:45:18
Postat av: Jenny

Mysigt!!

Vi har också tänkt gå på den bion o 3D, men de tär inget du rekommenderar eller?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits