Morgonridning + dans

Imorse blev jag väckt av telefonen 07.40. Då var det Susanne som ringde och skulle ut i stallet och bara skritta runt lite på ridbanan en kort stund för att inte bli rädd för hästar liksom. Jag hängde på så vi tog en lugn skrittrunda där på ridbanan och det känns faktiskt bättre nu efter man gjort det! Bättre att ha det färskt i minnet än den vilda galoppturen som gick åt helvete :/ Iofs så minns man ju det ändå.. men ja.
-
Efter det var det dags att åka iväg med Devin på dans :) Han började på FunkyKids idag och det gick jättebra. Vi föräldrar fick ju inte vara med där inne, men jag kikade lite bakom gardinen vid ett fönster och till en början satt han mest på golvet och tittade på, men sen släppte det och han var med :) Han tyckte iaf det var kul och vill iväg flera gånger! Han var ensam kille och det är ju lite synd att inte fler föräldrar med pojkar vågar gå iväg på dans.. men men. Han är ju en tjejtjusare så det är ju inga problem!
-
Ha en bra dag!!

Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

åÅ det lät ju riktigt roligt och bra att göra av med liter extra energi :)

Postat av: Nina

Mysigt med ridtur :)

2011-02-27 @ 12:15:25
URL: http://beingnina.blogspot.com/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Nej jag gjorde inte de. Det var som en dimma allt bara och allt gick så himla fort!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Roligt med dans :)

2011-02-27 @ 15:46:10
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va roligt med dans :)

2011-02-27 @ 19:05:50
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits