Skakis!!

Usch jag är rätt skakis nu. Fick hjärtat i halsgropen på vägen hem från jobbet idag då bilen framför helt utan någon som helst anledning bara far över vägen och rätt in i räcket, studsar tillbaka, snurrar runt och fortsätter köra.. Hade den inte snurrat runt och hamnat rätt igen hade jag och Andreas smällt rakt in i sidan på den :( Fy fan!! Hela hans bakände lossnade och blinkers började blinka och sådär. Tänkte stanna och fråga hur det gick men han vinkade liksom fram oss så vi kunde köra vidare. Barn och grejer i baksätet också. Fy fan!! Kunde gått så jävla illa det där..

Nej usch, är helt skakis som sagt var nu.. men tur det gick så bra som det gick iaf!


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Fy va hemskt!! Min mardröm att det ska hände mig.

Men vilken jätvla tur att bilen hamnade rätt igen!

Ni måste haft änglavakt allihop.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

fy så himla otäckt. Så oerhört skönt att allt ändå gick bra!! Massa kramar

Postat av: zasata - en emetofob

fy vad hemskt, han avr nog rätt shockad med.

2011-02-12 @ 12:04:05
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Men huga :O Läskigt sånt där... Vilken tur ni hade!

2011-02-14 @ 16:02:59
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits