Underbart väder

Guuud vilken underbart väder det är ute idag, men inte hinner jag njuta av det inte eftersom man snart ska bege sig till jobbet och vara där tills det är kolsvart ute :/

Lämningen på dagis gick jättebra idag med. Skönt att det vänt nu igen till så som det var i början :) Slipper jag lämna dem med gråten i halsen varje dag, för det är riktigt hemskt! Känns inte bra alls.. men nu sprang de in så snällt så och Vilde hämtade sin favoritleksak, en rosa dockvagn med prinsesskrona på ;) Gulle!

Jag gick till gymmet efter lämningen och sprang 2 km sen stretchade jag och gick därifrån. Tyckte det fick räcka idag lat som jag är!

Nej, nu börjar jag få lite bråttom här att göra mig iordning. Sitter med handduken på huvudet och ser ut som ett ruckel!



Ha en bra dag!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits