Utmaning

Hittade en rolig utmaning som cirkulerar just nu, ni som vill kan ju anta den ni med =)
Berätta 6 fakta om er själva, som börjar med dessa fraser:

Har alltid...
Påbörjade...
Fick aldrig...
Gillar inte...
Har läst...
Barndomsminne...

Mitt blir då detta:

Har alltid... tyckt illa om mig själv.
Påbörjade... en förskolelärarutbildning som jag inte avslutat och vet inte alls om jag vill bli det längre.
Fick aldrig... den kroppen jag drömt om!
Gillar inte... att se på film ensam.
Har läst... upp mitt betyg i samhäll på komvux eftersom jag hade IG i det från gymnasiet.
Barndomsminne... jag minns är när jag och brorsan lekte ute hos mormor och morfar på sommaren och kastade ner kulor i stuprännan så de flög över hela gräsmattan :)



Kommentarer:
Postat av: Josefin

Snor den om det är ok :)

Postat av: Mikaela

Gillar inte helt det första du svarade men ok... bara du nu gillar dig för att du skaffat dina 2 underbara ungar!!! puss på er <3

2011-03-03 @ 00:32:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits