Året som gått i bilder

Januari:



Devin vart napp- och blöjfri!! :)

Februari:



Jag, Izabelle och Marie var till Göteborg och mötte upp Amy för fotografering på The Studio.



Vi var till buslandet och träffade Elin, Albin och Simon.
Vilde gick även mer och mer!!



Liam föddes och jag åkte upp till Andrea och åkte snowboard :)

Mars:



Var till buslandet igen och Devin blev korthårig (igen).



Var till barnmässan med Marie :)

April:



Vildebus fyllde 1 år och det firades med tårta!



Devin var på cirkus för första gången i livet :) Clownerna var ingen hit tyckte han!

Maj:



Peter tog med Devin på monstertrucks och det var det enda han pratade om läääänge efter det :)



Devin åkte lite karusell på fastingen också!

Juni:



Vi fick nycklarna till huset!!!



David och jag fyllde 25 och jag blev även redhead ;)

Juli:



Renovering av hela huset!!



Augusti:



Grabbarna grus rakades i sommarhettan!



Lite bad blev det också!



Jag och Devin tog med oss Henrik och Mira till Mariebergsskogen

September:



Inflyttningsfest i huset :)



Devin var iväg och tittade på monstertrucks med morfar!



Barnen red på mormors häst :)

Oktober:



Buslandet igen :)

November:



Devin fyllde 3 år och önskade sig mat på MAX och ett besök på busfabriken :)



Devin ritade sina första huvudfotingar, så himla söta!



Jag och Devin begav oss till Falun och hälsade på Andrea, Magnus och Chi!

December:



Tittade på världens finaste luciatåg på dagis :)



Var med mamma och pappa ner till skåne och kollade på en häst!



Vilde fick ögoninflammationen från helvetet! :(



Sen var det ju underbar julafton såklart!



SKÅL och GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer:
Postat av: Louise

Jag fick bröstinflammation och var jättesjuk. Låg i sängen de första tre veckorna efter förlossningen med 40 graders feber .( Orkade knappt bära Liam, så det var därför.

Postat av: Erika - 19 år - Miliam&Miltons mamma<3

SV: Tack det samma :)

2011-01-02 @ 13:36:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Verkligen hänt massa för er förra året! :)

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Händelserikt år :)

2011-01-02 @ 20:25:48
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits