Bus i snön

 

Vart lite utebus i snön efter att jag hämtat barnen på dagis :)

 

 


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Naaw, gókillarna! :) Det är så roligt att se dina pojkar och tänka att det skiljer typ lika mycket mellan dom som det gör mellan mina :) Tänk när mina pojkar är lika gamla som dina pojkar är nu hihi...



Sv: Ja, jag & Joel började "träffas" typ den 14 januari 2005, och på min födelsedag 30 januari gav han mig en bukett rosor och ett födelsedagskort där han skrev vad han kände för mig + refill till mobilen för att jag skulle kunna höra av mig till honom ofta ;) Då blev det en kyss och sen den dagen var det vi på riktigt hihi...

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ser riktigt härligt ut:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits