Dag 2

Dagen igår gick ju bra utan något snedsteg iaf!

Dagen idag har också gått bra :) Varit i Karlskoga med pappa och letat geocaches så det har ju blivit en del timmar ute i friska luften också! En av dagens shakes intogs därmed i bilen, men det funkade ju prima det också!

Nu är det bara en shake kvar och den ska jag väl ta runt halv åtta, sen har jag klarat dag 2 utan problem också.. eller ja, sugen på allt annat har jag ju varit förstås - men jag har stått emot! Det sägs ju att de tre första dagarna är de svåraste.

Uppdatering:

Blev nyss en runda på 4,6 km tillsammans med Sofie, Specs och Vilde i vagnen :) Var riktigt härligt även fast det är 14 minus ute! När vi kom hem och jag skulle ge Vilde en macka med mjukost på fick jag sånt sug att typ suga i mig hela mjukosttuben själv ;) Haha! Vilka idéer man kan få när man är hungrig som en björn. Men nej, mindre än en timme kvar till sista shaken. Ska ta mig en kopp té (utan honung/socker) nu ist för att stilla den värsta hungern!

Heja mig!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits