Dag 6

Jag fick shakes igår utav Mia så mina dagar utan shakes som jag skrev om igår blir som tur är inte av :)

Iaf, nyss var jag jävligt taggad att gå till gymmet så jag begav mig ut i snöstormen och borstade av bilen och skrapade rutor. Körde dit på oplogad väg i typ 30 km/h för man såg ju typ ingenting pga all snö som vräker ner.. gick till gymmet från parkeringen som var oplogad på flera dagar såg det ut som och när jag kommer fram är det STÄNGT. Hur fan kan det vara stängt idag?? Jag vet att det är röd dag, men det står ju att gymmet ska vara öppet ALLA DAGAR utom julafton och idag är det minsann inte julafton!!

Sabbade ju hela min dag detta och tror det öppnar igen nu klockan tio men nu är jag inte alls taggad längre utan känner mig mest bara irriterad, hungrig och skulle kunna dra täcket över huvudet och lägga mig.

Blä!

Uppdatering:

Jag tog mig till gymmet när det öppnade fast att jag var sur och grinig, men blev iaf crosstrainer i 30 min (264kcal) och sen lite magträning :) Känns bra!

Uppdatering:

Unnade mig precis ett stekt ägg istället för sista shaken och det var så gott så det finns inte, men det känns inte så bra att jag åt det.. men men. Gjort är gjort! Imorgon kommer förmodligen min beställning till rätta igen annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

men så himla trist att det blev så. När man är pepp och så skiter det sig:/ svårt att få tillbaka motivationen då.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits