Feber

Usch idag kom jag hem till en febrig liten kille :( 38,7 i temp. De på dagis hade upptäckt det så sent så de hann inte ens ringa om det. Stackars lillplutt! Nu har han lagt sig med lite alvedon i kroppen så jag hoppas han bättrar på sig tills imorgon. Han såg inte alls kry ut på ögonen idag :(

Devin mådde iaf prima men var ganska trött han med efter allt bus på dagis och de långa dagarna där!

Jag kom hem 18 idag för jag var tvungen att åka och handla direkt efter jobbet så jag såg dem typ en halv timme när jag kom hem innan de la sig och en halvtimme imorse innan jag lämnade dem :/ Känns riktigt tungt faktiskt!

Från och med 31 jan och den veckan går jag 13.45-20.15 så då ser jag dem iaf på förmiddagen och kan busa med dem. Sen är det den tiden varannan vecka och varannan vecka är det 7.45-14-15

Imorn ska jag försöka hinna ta någon bild på dem iaf, känns lite tomt i bloggen nu men jag har ju fullt upp!


Kommentarer:
Postat av: Sara - Två barnmorsa med lite attityd.

okej hur stpr är devin?

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

stackars liten hoppas han blir frisk foort! Du fick ok arbetstider ändå :)

Postat av: mamma

Va bra med varannan vecka. Uddavecka kväll och jämn förmiddag då går det ju att planera saker då kommer du att tycka att allt fungerar bättre.

Kram

2011-01-21 @ 08:21:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits