Jobb!!

Jag har fått jobb :) Idag ringde de till mig och frågade om jag kunde börja på tisdag - och det kan jag ju! Blir heltid under tiden som utbildningen är, men sen är det 75%, lite mer lagomt. I början nu kommer barnen vara på dagis 9 timmar om dagen och det känns inte alls bra. Tror iofs inte de kommer ha tråkigt eller tycka det är ens hälften så jobbigt som mig, men det känns ändå.. Jag tycker det är jobbigt!! Får lite ångest av tanken faktiskt.. men jag ska försöka ta mig igenom detta -puh-

Sen efter utbildningen är så är det ju som sagt var 75% och dessutom skift så då blir det ju inte så långa dagar för barnen hoppas jag :) Det blir nog bra hoppas jag!

Nu har jag ett jobb iaf, det var inte igår..


Kommentarer:
Postat av: Carro

Grattis! Vad kul för dig :) Men visst, det är tufft att lämna så länge på dagis...men hur länge är utbildningen? Och som du sa så är det nog jobbigast för dig. Kommer säkert gå bra.

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Grattis :D Skönt med bara 75% sen.

2011-01-14 @ 19:02:25
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis! Måste kännas konstigt o börja jobba igen, men kommer ju säkert gå jättebra :)

2011-01-14 @ 19:12:25
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Så otroligt härligt att du fått ett jobb!! Klart det kommer vara ovant i början med jobb och barnen länge på dagis men det blir vardag det med tillslut. Tror sötnosarna inte kommer vantrivas över att vara några timmar mer på dagis:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits