Nyårsrevy/snowboard

Erika ringde förut och frågade om jag ville med på nyårsrevyn ikväll och det kunde jag ju absolut inte tacka nej till. Ska bli roligt faktiskt även om jag inte riktigt har tid eftersom jag ska iväg med Peter imorn och åka snowboard och borde packa samt sova tidigt. Men det ordnar sig! :)

Snowboarden och skorna är redan i bilen och jag stekte nyss äggmackor till att ha med imorn för att äta. Kläder och sånt får jag fixa imornbitti eller sen ikväll när jag kommer hem! Ska bli sååå kul :)

Ha det bra!!


Kommentarer:
Postat av: Natta

verkligen bra blogg=)



kika gärna in på min & släng in en kommentar!

Postat av: HUSnrNIO

Ha så kul både ikväll och i morgon i backen=)

2011-01-14 @ 19:26:39
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Vilken härlig helg för dig :D

Postat av: Andrea

"stekta nyss äggmackor" LOL!

2011-01-14 @ 19:50:30
Postat av: Hanna, mamma till Melwin & tvåan i magen. ♥

Svar: Tack, då ska jag ta mig dit någon gång. :-D

Ha det bra och gratulerar till jobbet. :-)

2011-01-15 @ 08:42:19
URL: http://erikssonhanna.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits