Skrik och gap

Dagen kunde ju börjat bättre, men jag tror faktiskt att båda mina små längtar massor efter dagis just nu och är trötta på att vara hemma med mamma! De går varandra och mig på nerverna just nu. Ingenting duger och allt är bara fel, fel och fel.

Vi gick iaf ut i snöovädret i förmiddags och skottade lite. De behövde rastas och få frisk luft och jag med! Var ju bara 6 minus så det var riktigt skönt om det inte hade snöat så förbannat mycket.. Men men!

De sov iaf en lååång middagsvila och nu kollar de lite på Playhouse Disney och sen ska jag nog kasta dem i badet :) Det brukar de gilla!


Hoppas på en gladare dag imorgon


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Skönt när dagis öppnar igen både för dom! Jösses vad det har snöat idag:P

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Både jag och Albin längtar efter dagis nu efter 3 veckor hemma....

2011-01-04 @ 20:57:34
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits