Tränat!

Idag är det ju min sista dag hemma för imorgon börjar jobblivet med allt vad det innebär, så idag passade jag på att ta ett långt pass på gymmet! Styrka och crosstrainern blev det och det var så härligt :) 270kcal brände jag på crossen. Ingen träningsvärk i benen längre sen snowboarden men i axlarna, ryggen och armarna däremot! Det är nog mer träning att åka bräda än man tror.

Nu ska jag bara njuta av min sista dag hemma för imorn blir det låååång dag för mig. En jobbig dag då barnen ska vara på dagis i 9 timmar :( Känns inte bra någonstans det, men det är bara nu i någon vecka det kommer vara så tills jag får mitt skift-schema.


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

det kommer gå superbra ska du se. Stort lycka till i morgon:D

Postat av: Jenny

270kcal på crossen, hur länge stod du då? Jag tycker den är så jobbig, för tiden går så sagt när man står där.. men det har mycket med musiken att göra, måste skaffa en mp3.



Lycka till på jobbet!!

2011-01-17 @ 20:03:27
URL: http://rosorochpalmblad.webblogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas det går bra på jobb!

2011-01-18 @ 10:14:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits