Vårdcentralen

Efter dagis idag så ringde jag och bokade en tid på vårdcentralen här i stan för att kolla upp Devin. Senaste veckan har han nämligan kissat ner sig minst en gång om dagen och det har ju faktiskt aldrig hänt förut, så både de på dagis och jag har ju börjat fundera på vad som hänt. För att utesluta urinvägsinfektion så åkte vi iväg dit förut eftersom vi fick en tid så himla snabbt!

Devin var jätteduktig där och kissade i en mugg utan några problem alls. Sen när de skulle kolla på snoppen var han dock väldigt tveksam till en början, men när han fick lysa mig i halsen med någon grej där och fick veta att han skulle få klistermärke om han var duktig så gick det bra! Det var lite irriterat så de skulle skicka iväg på odling så får jag svar i början av nästa vecka.

Det skulle ju förklara en hel del om det är urinvägsinfektion han åkt på eftersom detta är mycket ovanligt för att vara honom. Man blir ju lite orolig faktiskt :/


Kommentarer:
Postat av: zasata - en emetofob

Hoppas de inte är något farligt :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

klart man blir orolig när de bryter från det vanliga mönstret. Hoppas ni får svar på odlingen fort så det kan sättas in behandlning om det behövs. ge Devin en stor kram från oss!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Bra att du åkte in med honom :)

2011-01-29 @ 10:27:44
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits