Vinnarna av Cliniderm presentask

Vinnarna av cliniderm presentask är...

 

 

Marie

Svaret på frågan är penetrations- och fuktbarriären. Vore super nu när det är vinter och kallt att ha nått som skyddar huden då jag blir så lätt torr och rödflammig.


Carro

Hudens två viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären.

Jag ska vinna för att jag har så sjukt dålig hy och för att jag tycker att det hade varit kul att vinna något till mig själv, sen man fick barn köper man/unnar man sällan sig själv något (iaf inte jag).


Aurora

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären-
Varför ska just jag vinna?
Jo, jag har precis blivit 4 barns mamma.
Älskar livet som mamma, dock så tar det mycket tid från en, vakna nätter och aktiva dagar och det gör att huden inte mår allt för bra, den kalla vintern vi har gör det inte heller bättre.
Jag skulle gärna vilja få unna mig lite lyxig hudvård och få känna mig som en kvinna och inte bara som en mamma.
HÅller mina tummar!
Ha det så bra!
/Aurora


Debbie

Två av hudens viktigaste skyddsbarriärer är penetrations- och fuktbarriären.

Kan väl säga att min hy inte är den bästa under vinterhalvåret och som fattig student och mamma har man inte råd med något riktigt som är bra. :)

 

 

Grattis till er!

Maila mig ([email protected]) era adresser så kommer snart presentaskarna på posten!

 

 


Kommentarer:
Postat av: Carro

Jag vann?! Jisses, det händer inte ofta så gud va kul! Mailar dig :)

Postat av: Aurora

Vad gulliga barnen dina är!

Får krama dem från mig för att de var så snälla och drog mitt namn =)

Har mailat.

Tusen tack!

/Aurora

2011-01-23 @ 17:18:03
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com
Postat av: Debbie

Åh, jag vinner aldrig så detta var jätteroligt! :) Tack så mycket! Skickar mail med min adress! :)

2011-01-23 @ 18:27:55
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Duktiga Devin som drog mitt namn :) Söte Vilde tycker det ska stå "Carro" på alla! Söta fina pojkarna!

2011-01-23 @ 23:21:38
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits