Fullt ös medvetslös!!

Ledig idag och det innebar såklart en dag tillsammans med busungarna!



Vi knallade förbi min mormor på vägen till lekplatsen och tog henne med oss :)



Barnen tyckte det var lajbans på järnvägsparken som vanligt!



Älskade trotsmonstret Devin



Älskade skitungen Vilde



Tjusigt med gammelmormors halsband på sig :)



Pusslar lite med de häftiga pusslen :)



Kattpusslet också!



Barnen fick varsin guldpeng av gammelmormor och ville såklart åka någonting :)



Hemma hos oss sen blev det vaniljglass med jordgubbar -mums-



Bus på gräsmattan! :)



Sommar!!!



TRÖTTA barn i soffan framför Emil innan läggdags :)


Tack för en trevlig dag!!



Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Mysig dag!

Postat av: Elin

Härliga kort :)

2011-07-05 @ 20:43:42
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

SV: Ja precis. Och hur egoitiskt är inte det då? Då tänker man ju bara på sig själv att man måste ha i sig det man är beroende av. Usch, Fyfan för rökning! Jag har dock inte rökt med mina barn i närheten, men finns ju dem som gör det.

2011-07-06 @ 09:09:33
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: David boqwist

Det va inte så konstigt att vilde somna på min axel i soffan när jag kom hem då :)

2011-07-06 @ 09:49:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits