Ett steg fram och 75 tillbaka...?

Jag skulle ju aldrig skrivit det där inlägget om att de var blöjfria alltså för efter det har de nog vart torra max en/två nätter var.. om ens det. -suck- Innan gick det hur bra som helst och vi var bara uppe och kissade dem en gång per natt men efter nu så har de kissat ner sig 3 gånger per natt var!! Så vi har bytt 6 lakan per natt alltså.. Ingen aning varför det är så? De synkar dessutom alltid varandra. Kan ju inte vara så att den ena bara kissar ner sig, nej det måste ju båda göra. Eller tvärtom, är ena torr så är ju båda det. Jag håller på att bli galen!

Vi har testat allt också känns det som. De får ingenting att dricka på kvällen, vi kissar dem vid sju när de lägger sig, sen vid tio typ när vi lägger oss och sen vid 2 på natten men ändå kissar de ner sig. Vi har nu satt på dem blöjor igen för det funkar ju inte detta.. men vad tror ni händer då!? De kissar ju igenom blöjorna också!! 

Jag vet ju att de kan hålla sig för det gick ju hur bra som helst där ett tag, men nu är det ett sjuhelsikes jävla bakslag alltså! Devin vaknar aldrig av det så han kan ju ligga där hela natten helt sjöblöt och får typ eksem sen för att han sovit i sitt eget kiss.. Vilde vaknar och skriker så fort han kissat så han märker det ju iaf vilket är bra. Men hade vart bra om han märkte sekunden innan ist för sekunden efter. 

Vad tusan ska vi göra? Trodde ju verkligen på att de var torra där när de inte kissade ner sig på ganska många nätter. Tji fick jag för att jag trodde det.. >_<


Upp som en sol och ner som en pannkaka!!




Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Jätte svårt att veta hur ni ska göra :S

Albin blev torr på natten samtidigt som på dagen och vi har aldrig behövt kissa han på natten. Har han druckit jätte jätte mkt på dagen så vaknar han kanske vid 5 och behöver kissa.

Syrrans son kissar mkt på natten och blöjorna läcker.

Postat av: renate

går inte att göra så mkt, de måste växa ifrån det så blåsan styrs hormonellt till viss del för barn har jag hört, finns ju de som sängväter i vuxen ålder t.om.

2011-06-21 @ 17:29:23
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

men så tråkigt när det gick så himla bra ett tag. Men de kanske inte är helt redo än eller som renate skriver.

Postat av: Ritha

Gör inget. Det är mitt råd.... Skitasjobbigt men men... Joline hon kissar ned sig nån gång i veckan hon och dessutom VÄGRAR hon kissa på kvällen innan läggdags. Skulle jag väcka henne på natten så skulle hon skrika ihjäl sig tror jag... =/

2011-06-23 @ 10:52:00
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

svårt... Jag har ingen erfarenhet av det. Oliwer slutade direkt. Elliot är som han är :P Dit har vi inte kommit ännu

2011-06-23 @ 12:50:55
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits