Ingen sömn + VC

Som jag trodde så blev det ju inte så mycket sömn i natt heller :( Hade så fruktansvärt ont så visste inte vart jag skulle ta vägen. Vill verkligen inte svälja min egen saliv ens.

Dessutom så krånglade Vilde en hel del i natt så jag börjar tro att han fått lite ont i halsen han också eller så har han bara sovit oroligt för att han hört mig vara vaken och ojat mig ;)

Direkt när VC öppnade så ringde jag iaf dit så nu har jag fått en tid. Ska vara där 11:15 och kolla upp, men halsprov är ju bland det värsta jag vet. Jag börjar seriöst gråta bara av tanken på att jag kommer få ta ett sånt. Jag är livrädd! Hoppas de är bra där och förstår min rädsla för de får inte trycka ner min tunga med någon jävla träpinne, den saken är säker. Jag är livrädd för att spy och kräkreflexen kommer ju nästan bara jag borstar tänderna så någon pinne på min tunga går inte vägen.

Hoppas jag kan få någon medicin så detta försvinner fort för jag har knappt ätit eller sovit på två dygn nu :( David är hemma och tar barnen idag för jag är helt slut. Vill bara lägga mig ner och gråta typ.

Ha en bra dag alla ni andra!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits