Jobb

Blev jobb för mig idag och dagis för barnen :) Gick riktigt bra på jobbet också och dessutom var Henrik så snäll och fixade ett vanligt simkort till mig så jag nu kan använda min (Davids) gamla mobil i väntan på en ny och hel iphone.

Efter jobbet hämtade jag upp David och barnen och körde hem dem sen tog jag en sväng till min morfar och hälsade på honom :) Var trevligt att se honom igen och min mormor var ju där också så fick ju träffa henne med! Mormor ville så gärna se på mammas nya häst (Glaesir) så vi tog en sväng förbi stallet också innan vi åkte hem.

Jag hann ju med att lämna in Devins nya Nova Star byxor också för de har ju en söm spruckit på :/ Känns som det bara är fel på allt för mig nu för tiden, men men.. det reder sig!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits