Schleten

Det var en rolig kväll igår även om jag råkade bli alldeles för full på alldeles för lite cider, men billigt och bra. Fick i min 4½ stycken och vart alldeles på tok för full för mitt eget bästa, men jag repade mig och var med kvällen ut iaf :) Jag är hur schleten som helst idag och det hade inte suttit fel med en bakispizza faktiskt, men det har det inte blivit någon för det har inte varit någon som velat äta med mig och sånna fetsaker sitter jag inte och moffar i mig själv ;) Tur det! Festandet höll på till strax efter halv sex imorse -puh- Fattar inte hur jag bar mig åt för att hålla mig vaken och att jag överlevt dagen på de få timmar sömn som jag fick.

Tack allesammans som var med igår iaf, det var trevligt!



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

låter som en riktigt trevlig kväll partypinglan ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits