Vilde pratar

Debin = Devin
Bidde = Vilde
Mea atta = Mera vatten
Tyst haha = Tyst farfar
Tut atta = Slut vatten
Mia oppo = Mina strumpor
Mia bosso = Mina byxor
Annan bim = Annan film
Beck = Shrek
Mammas patte = Mammas vante
Biddes mössa = Vildes mössa
Pom Debin = Kom Devin

Han pratar hela tiden nu och säger i stort sett allt som vi säger, men han säger lite på sitt eget vis än så länge och det är så himla sött :) Devin pratade rent nästan direkt, men Vilde har sitt eget språk än så jag skriver upp lite här hur han säger saker mest för mitt eget kom-i-håg. Önskar jag kunde få med det på film, men han blir ju tyst direkt då :/

Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

sååå duktig:D

Postat av: Louise

Det dom var oroliga för är att han inte följer sin egen kurva och bara gått upp 300g på 3 månader.

2011-03-01 @ 13:11:13
URL: http://cauterize.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits