Älskade ängel



Tänk att den här lilla räkan redan blivit 3½år gammal!! Känns dock som han alltid funnits hos oss och jag minns knappt tiden innan jag hade honom. Vad gjorde man då? Det har varit 3½ härliga år med många prövningar för mitt tålamod. Ibland är man verkligen nära ett nervsammanbrott och vill sälja ungen, men sen kommer han och sätter sig bredvid en och säger mamma jag vill gosa med dig eller som idag; mamma, du är min prinsessa ♥ Då kan man ju inget annat än smälta faktiskt!

Just nu är han inne i en otroligt jobbig period för både sig själv och oss runtomkring, men det är väl precis så det ska vara i den här åldern. Han testar sina gränser om och om och om igen! Man blir smått galen emellanåt, men det är ju bara en period och jag hoppas den går över snart ;)

Mamma älskar dig min lilla skitunge!!





Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

ja fy tänk va åren går. Ja så tänker jag med ibland vad gjorde man innan man fick barn känns om man nästan glömt det!

Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

ja tänkatt dom redan är 3,5 :S

2011-05-11 @ 20:15:20
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits