Fest

Ikväll blir det tydligen fest då, jag är så opepp som man bara kan bli. Men jag hade ju lovat denna gången så får väl försöka hålla det då. Finnar i hela ansiktet har jag och inga fina kläder att ha på mig.. yaay! Får se var denna kvällen tar vägen.. Hade ju helst suttit hemma med en påse chips och en bra film ;) Men men..

Barnen ska sova hos farmor och Kenth i natt för David ska också festa. Barnen längtar och får det nog superkul :) Sån tur att vi har dem alltså så man kan få lite avlastning någon gång ibland för det behövs ju. 

Nej nu ska jag kolla i min garderob igen för sjunde gången typ.. finns ju
i-n-g-e-n-t-i-n-g fint där inne. Blä!


Kommentarer:
Postat av: Madelene

Åh, det är på de festerna man får som roligast. Kan du inte lägga i dina rispåsar och låtsas att du opererat dig, känna storleken lite med folk kring dig? Kanske lite fånigt, men man kan ju få en liten självkänslo-boost av det oxå =)

Postat av: Emma

Jag är i princip helt säker på det :-) har ju två friska och underbara grabbar :-)

2011-05-28 @ 17:42:13
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Elin

Skönt med avlasting :) Det måste man ha.

2011-05-28 @ 21:32:27
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

fick det kul ändå:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits