Hujedamej

Oj oj oj så jag har mått idag. Liggläge hela dagen lång och det är knappt så jag kan sitta nu heller! Trött och schleten och helt enormt bakis ;) Men kul hade jag iaf!!



Började kvällen hos Jenny där vi gjorde oss iordning och åt lite innan vi gick vidare till Erika. Där var vi inte speciellt länge innan vi gick bort till Magnus som hade fest. Där sjöng vi sing star och hade skoj. Jag vann!! :) Trodde inte ens jag kunde sjunga, men jag var ju bättre än Patrik iaf haha! Om det nu är en merit vet jag inte iofs.. men det tror jag nog ;)

Fredrik kom sen och hämtade oss och skjutsade ner oss till stan. Där var det meningen att vi skulle till öltältet men på grund av regn styrde vi mot mastis ist. Jag träffade Andreas där och följde med honom till öltältet ist iaf :) De andra gick nog in på mastis för de såg jag inte mer sen på hela kvällen..



Jag hade iaf en helkul kväll trots att jag var enormt opepp! 



Bakismat!!!


Tack alla för kvällen, men det gör jag inte om igen på bra länge med tanke på hur jag mått idag!



Kommentarer:
Postat av: Swedo

Gött det ser ut!

2011-05-29 @ 21:03:18
Postat av: Lise

Andreas lurade hit mig för att titta på maten. FYFAN vad gött det ser ut!



Vad fin du är på kortet dessutom.

2011-05-29 @ 21:20:19
Postat av: zasata - en emetofob

Härligt att komma ut lite ändå :)

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

fin du va på bilden!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits