Tjejkväll

Igårkväll var det tjejkväll med många av kollegorna på jobbet och det var riktigt roligt faktiskt :) Trodde inte alls att det skulle bli så kul som det faktiskt blev - så det var ju ett plus i kanten. Synd bara att jag skulle jobba idag så jag inte hann med ut efter själva hemmafesten, men men! Roligt att komma ut och göra någonting annat för en gångs skull iaf.

Jag "sov" alltså i Karlskoga i natt så jag hade väldigt nära till jobbet imorse vilket var ganska så skönt. Varför jag skrev "sov" var för att jag hade glömt min nässpray och var så sjuuuukt tät i näsan så kunde ju knappt andas. Lite svårt att sova då :/

Jaja.. skönt väder har det varit idag också! Hoppas sommaren är på ingång nu på riktigt. Så trött på kyla!



Kommentarer:
Postat av: Malin - Mamma till Alice O Lowe

Bara vi som vet hur länge vi varit tillsammans så ;)

Postat av: Swedo

"hemma festen"? menar du hemmafesten?

2011-05-07 @ 20:01:42
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Trevligt med en tjejkväll och lära känna sina arbetskamrater lite mer privat:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits