Gårdagens bus!

Igår så var barnens dagis stängt så jag hade ändrat mitt jobbpass och jobbade torsdagen istället så jag kunde vara ledig igår. Dagis håller på att flytta nu under helgen så är stängt på måndag också. Sen blir det helt nytt ställe för barnen att busa runt på och ännu närmare skogen än nu så det blir nog kalas!!


Devin och Vanessa

Vi var på öppna förskolan där det var huuuur mycket folk som helst! Devin älskade sångstungen som de hade iaf. :)



När vi kom hem däifrån ville inte barnen gå in så de var ute och busade medan jag lagade maten. De var självklart inte i gatan när jag var inne, utan de var på vår bakgård :)



Bus på baksidan även efter maten i väntan på att pappa skulle komma hem från jobbet :)



Sen vart det soffmys och hemmagjord pizza!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits