Ultraljud

Klockan elva idag ska jag vara i Karlstad för rutinultraljudet och jag är så nyfiken! Ska fråga om de kan se vad det är för något, men genom tidigare erfarenhet av det så vet vi ju att det inte alltid stämmer så himla bra. Devin var ju enligt ultraljudet en tjej ;) Jag gjorde iaf ett sista test med bikarbonatet här på morgonen för skojs skull och det antydde på en tjej även denna gången så detta ska bli spännande minsann. Jag tror dock att det blir triss i pojkar!

Jaja, den som lever får se.. om inte nu så i februari iaf! :)




Kommentarer:
Postat av: Alfva - i preggoland!

Så spännande! Väntar på uppdatering sen!

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

och så vart det med, Triss i pojkar :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits