En vecka!!

Åhh nu är det verkligen nedräkning här! Bara en vecka kvar till rutinultraljudet nu och jag längtar efter att få se pyret som gömmer sig i min mage igen :) Känner av henne/honom lite varje dag nu iaf. Små små buffar, men inte så mycket som jag kände Devin i samma vecka. Han var ju tokvild han! Vilde hade jag inte ens känt än vid den här tiden.. så det är ju verkligen olika! 

Vad tror ni det är i magen på mig då? Själv tror jag ju på en kille till även fast att den känslan inte är lika stark denna gången som med de andra barnen, då var jag ju bergsäker!



Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Tror nog på en tjej :) Ska ni kolla kön?

Postat av: Alfva - i preggoland!

Jag tror nog faktiskt också på en liten tjej. Vad "vill" du helst ha?



Så jäkla spännande med ultraljud! :)

2011-09-27 @ 11:57:52
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Sara

åååå vad mysigt

2011-09-27 @ 14:22:09
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

och nu bara 6 dar kvar! Wiiiee!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits