Pärlar



På dagis idag hade Devin gjort en superfin pärlplatta i form av en katt (tiger). När vi kom hem ville han fortsätta, så vi tog fram pärlorna!



Han gjorde en jättefin häst och sen bara fortsatte han :) Har nog aldrig sett honom sitta still så länge i sträck som han gjort idag haha ;)



Finfina katten som mormor fick och den fina hästen som ska lämnas till farmor :) Nu håller han på med en groda til Kenth. Han gjorde även 6-hörningen men den blev lite misslyckad i strykningen tyvärr :/



Riktigt stolt kille som gjort så fina pärlplattor :) ♥



Kommentarer:
Postat av: Alfva - i preggoland!

Jo, hon hade spräckt höger och vänster var irriterad.. :( Jadu.. Då har du snällare barn än mig, för min tvärvägrar och spottar ut ALLT.. :D

Imorgon testar jag att blanda ner det i yoghurten. Tycker bara synd om henne som förmodligen får ha ont i natt igen bara för att jag inte får i henne tillräckligt!

Postat av: Sara

Vad kul! Så länge har nog aldrig ebba sittit två har hon gjort en gång :)

2011-10-02 @ 20:25:59
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Såå duktig som har tålamod så länge! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits