Plugg, plugg, plugg

Blivit lite tomt i bloggen på senaste men jag hinner liksom inte med allting. Plugga matte B, naturkunskap B, jobba, barnen, städa, matlagning osv.. Sen att jag har foglossning och huvudvärk på det hela underlättar inte direkt! 

Idag har jag iaf gjort övningsprovet till Matte B och jag fick klart godkänt så jag hoppas verkligen på att jag får det på det riktiga provet på tisdag också. Håll tummarna för mig är ni snälla för jag behöver verkligen det här!

Nej, nu ska jag och min huvudvärk slå oss ner bredvid barnen i soffan här och gosa lite innan läggdags :)

Ha en trevlig kväll



Kommentarer:
Postat av: Alfva

Klart det kommer gå bra! Fixade du övningsprovet så har du ju förstått grunderna! Grymt!!



Fast nu blev jag riktigt, riktigt nyfiken på drömmarna! ;) Berätta!!

Postat av: Tessan

V-fan Matte är ju inga problem för dig!

Vi var ju KUNGAR på gymnasiet! :)

2011-09-17 @ 21:33:39
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Klart du kommer fixa det :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits