Serieterrängen

Sista gången på serieterrängen idag för nästa gång är det bara medaljutdelning :) Fick dock inte en sån bra start då Vilde ramlade två gånger i början och då blev Devin ledsen för att Vilde slog sig. Men men.. De tog sig i mål iaf och var inte sist :)



Här är det Vilde som kommer och spurtar in i mål. Heja heja!!!



Devin in i mål :) En bra bit före lillebror, men det är ju inte så konstigt då han är lite äldre.

Tror jag kommer ha två stolta barn nästa vecka när de får sina medaljer :)



Kommentarer:
Postat av: Alfva - i preggoland!

Ja fy, jag tycker hela historien kring hur de har hanterat den här situationen från Vings sida är så tragisk på något sätt. Jag tänker mest på alla förväntansfulla barn som såg fram emot att hänga i ett stort vattenland och föräldrar som såg fram emot lite semester. Just barnens besvikelse skulle jag ha så svårt att sätta pengar på.. :(



Vad gäller skorna så får vi nog se. Jag är snål jag med, går de inte att leka med blir det såklart ingenting. Kläder/Skor som bara är till för att vara fina är portförbjudna här... ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits