Träningsabstinens

Börjar få lite träningsabstinens tror jag minsann. Känner mig så lat som bara är ute på promenader.. liksom hur ska jag kunna fixa kroppen i trim då? Ska nog försöka ta mig iväg på något kvällspass här framöver om det går med Levis. Får väl amma honom innan jag drar så borde han klara sig, men han är ju ganska mammig på kvällarna. Man är verkligen sååå låst med amning tycker jag. Det är ju mysigt och smidigt på ett sätt, men på ett annat längtar jag verkligen tills det är över!

Vill bara komma igång med träningen och känna att jag gör någon nytta med kroppen så att den kan ändra sig någon gång. Vet att för att jag ska bli nöjd kommer det krävas operationer.. men kan ju börja med att nå min målvikt först så får vi se hur mycket som behöver skäras bort sen haha.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits