Göteborg

Imorgon bär det av till Göteborg för min del, så det kan bli lite tyst här i bloggen tills dess. Jag ska dit med Mary Kay och gå på seminarie :) Blir säkert roligt även om jag faktiskt inte alls är speciellt taggad. Man ska vara finklädd och sånt där och det är jag inte så bekväm i, inte så kul att känna sig fulast av alla som är där heller.. men det kanske blir bra ändå. Ska ju inte bli kul att lämna barnen heller, speciellt inte Levis som jag aldrig varit ifrån ännu. Jag vet att det kommer gå bra för dem att vara hemma med David - jag kommer lida mest!
 
Nu vet ni iaf var jag tagit vägen om det blir lite tysnat här tills dess! Men då är jag tillbaka igen med full kraft och med en nystart av fitnessfighten!!
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits