Sommarens sista dagar?

Riktigt kallt på nätterna nu så man kan ju undra om sommaren bjuder på sina sista härliga dagar nu? Man har ju sett att träden redan börjat byta färger och mörkret på kvällarna och morgonen visar tydligt att hösten tågar in.. Visst att det är fint då men jag är inte mycket för kyla och mörker faktiskt. Är ni?

Idag har vi iaf målat lite ute, hoppat lite studsmatta, spelar fotboll och bråkat en del.. För shit så bråkiga barnen varit idag! Fick tillslut skicka Devin till farmor så vi delade på dem för det gick inte annars. Vilde och David åkte iväg med Peter en sväng och jag och Levis myste lite och vilade :) Han mår för övrigt bättre idag som tur är. Natten gick också bra -puh-

Nu sover prinsarna iaf och jag ska göra detsamma :)


Kommentarer:
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Kände lika igår kväll då vi la oss, att det kändes kallt... Annars brukar vi ha bastuvärme i sovrummet :p Nu är det dags för pyjamas på barnen...

Lite mysigt med höst och mörker på ingång, just det där med att sitta inne med tända ljus, till frukost, till kvällen osv... Mys! Varmare kläder som man kanske saknat, mössor på kidsen... Men egentligen gillar jag våren och försommaren bäst, när hela sommaren är framför en liksom... Snart blir det kallt och snö och då är det snö läänge och efter en sån här sommar med dåligt väder så kommer man nog längta efter våren väldigt fort :/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits