Vägning

Just det! Igår var det vägdag igen :) Nu har jag inte alls ätit så strikt som innan, men tycker jag har tränat på ganska bra iaf. Vågen visade iaf i rätt riktning och det är huvudsaken:
 
-0,4kg senaste veckan
-26,5kg totalt
 
Nu är det inte långt kvar till mitt första stora mål och jag hoppas verkligen jag kommer nå dit. Kan ju inte ge upp nu när det är så nära. Måste bara skärpa mig ytterligare med maten för det börjar spåra ur lite känner jag.. Men ska ta en fitnessfight till i September sen tänkte jag så jag hamnar rätt igen :) Igår var jag iaf ute och gick 7,6km och idag har jag tränat ett FF-pass på gymmet. Imorn kanske det blir en löprunda!
 
Huvudsaken är egentligen inte siffrorna på vågen, utan att jag blir fastare och starkare i kroppen!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen

Duktig du är
Heja heja .


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits