Pain

I fredags var jag iväg till förlossningen för en bedömning och sådär eftersom jag mår så himla dåligt och verkligen inte kan sova. Där kom vi fram till att jag skulle prova på att sova natten där och få tabletter att sova på + smärtstillande. De tänkte även att sängen där skulle fungera bättre för min rygg och fogar eftersom att man kan ställa in den hur den ska vara..

Jag åkte dit på kvällen och fick propavan och smärtstillande + en ganska skön säng. Men shit alltså! Aldrig sovit så dåligt under hela graviditeten. Jag fick extrem muntorrhet av sömntabletten så jag fick hälla i mig flera liter vatten vilket resulterade i att jag fick kissa en gång i kvarten. Inte blev jag mindre torr i munnen för det heller :/ Sen var det svårt att sova i sängen fast att man kunde fälla den lite som man ville.

Jaja, nu har jag provat det också iaf - dock utan bra resultat -suck-

Orkar inte med detta längre

Kommentarer:
Postat av: Helen

Massor av pepp till dig , snart är det över och vi har glömt hur jä... ont det gjorde . Jag sa alvarligt till min kille efter att jag ramlat häromdagen att är det inte bättre till kvällen så kräver jag akut snitt för jag orkar inte mer . Men här går jag och orkar :)

Försök stå ut och ta en dag i taget .

Kram

Postat av: erica

om du ska dit igen på något liknande så be om att få något mot muntorrheten då? finns ju tabletter för det med. dåligt att du inte inte fick det samtidigt eller när du sa till :S

2012-02-21 @ 10:00:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits