Svar på kommentar

Emma om Killar kan visst ha långt hår!:
men om alla kan ha vilken färg de vill kan han väl även få önska sig en blå spade? då gör du ju det tydligt ändå att det är "bättre" att han önskar sig en rosa..? Det blir fel åt andra hållet, tycker jag.


Alltså jag blev bara glad att han önskade sig en rosa, jag hade ju inte sagt någon skillnad om han önskade sig en blå spade. Så jag överdriver ju inte åt något håll. Jag tyckte bara det var bra att han ännu inte tycker att rosa är en "tjejfärg". Men jag hade ju inte sagt "nej du får ingen blå spade" om han hade önskat sig en blå. Så de får ha vilka färger de vill ha :)

Hoppas du förstår hur jag menar.

Kommentarer:
Postat av: andrea

Jag tycker nog inte att färg på spade är samma sak som t.ex en feminin frisyr eller dylikt.

2012-02-11 @ 12:39:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits