Ajajaj

Det är verkligen ingen dans på rosor det här med att vara gravid minsann! Senaste nätterna har det varit grymt svårt att sova då jag har så ont i höfterna.. Hatar det, för man behöver ju sömn för att orka med på dagen och ha orken att leka med barnen. Känner mig verkligen som en dålig mamma just nu när jag inte orkar så mycket som jag vill. Orkar nog inte ens hälften tror jag :/ Inte roligt alls. Jag vill orka vara ute och leka med barnen, gå med när de cyklar och kunna jaga dem. Nu går det inte alls, kan gå ca 50 meter sen har jag sjukt ont i svanken. :(

Längtar sjukt mycket tills Levis anländer nu så jag kan bli lite mer normal igen. Att kunna sova när man ska sova. Även om jag kommer amma sen och vakna pga det så kanske jag åtminstone kan sova tiden där emellan.

Jaja, nu är det "bara" 4-7 veckor kvar ungefär!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja nu börjar man verkligen längta efter att få tillbaka sin kropp och kunna röra sig .

långa promenader med vagnen, leka med barnen , sova på mage etc känns som en dröm.

Men vi har ju inte långt kvar och sedan går ju tiden hur fort som helst .

Kram

2012-01-12 @ 12:26:38
Postat av: Erika - mamma till 3 <3

Åh förstår precis hur du känner.. Man känner sig hemsk när man inte kan delta på samma vis med barnen när man är gravid :/ Men snart så!! Inte långt kvar för dig nu (även om det känns som det så är det ju faktiskt inte det ;)!!) :)

Postat av: Alfva - i preggoland!

Vet tyvärr alltför väl vad du menar, även om jag kanske inte har lika ont som dig (det har jag säkert inte, så jag ska bara vara tyst egentligen) så har jag lika svårt att sova och det i sin tur går ju ut över humöret.

Tur att vi är på nerräkning nu i alla fall. Max 4 veckor kvar här, det känns lagom. Eller ja, 2 är väl bättre.



Sv: Tack för dina fina kommentarer om magen, jag tycker din är minst lika fin!

2012-01-12 @ 20:30:46
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: liselott

Ska david va med på förlossningen? Vart ska du bo sen? Kramis

2012-01-13 @ 05:48:14
Postat av: Karin

Det brukar kännas riktigt segt på slutet! Sömnbristen och det dåliga samvetet kan ibland bli för mycket. Meeen så sjukt värt det efteråt :) Jag vet att det är svårt men försök tänka på belöningen :)

2012-01-13 @ 12:49:49
URL: http://liamojag.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

håll ut! inte så långt kvar! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits