Dagis & Vårdcentralen

Första dagen på dagis idag igen då, men det var ju bara Devin som fick gå eftersom Vilde varit lite kletig i ögonen. Han har dock inte varit det något dagtid utan bara natten, men vi tog det säkra före det osäkra iaf! Så jag ringde vårdcentralen och fick en tid där för koll. Vilde vägrade ju visa ögonen när vi väl kom dit, men det läkaren hann se så sa han att vi kunde få ett par ögondroppar iaf och även ta fast det var nästintill symptomfritt nu. Så nu har han fått droppar som inte var lätt att få honom att ta och imorn blir det nog dagis om inget annat sket i natt då, men det hoppas vi inte!

Devin hade iaf haft det skoj på dagis igen även om han var lite skeptisk till att åka dit imorse. Men roligare där än att vara hemma med mamma och pappa tror jag minsann! Där hittar de ju på saker hela tiden och massor med kompisar överallt och jättegod mat.

Nu ska jag nanna kudden om mina höfter tillåter mig att sova men det hoppas jag verkligen!!

Kommentarer:
Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Hoppas de försvinner så han kan åka till dagis! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits