Ögoninflammation??

Tror det är på gång med ögoninflammation i Vildes ögon för igår var han lite kletig några gånger och i natt vaknade han i panik för att han inte kunde se någonting. Stackarn! Han bara skrek där inne "mamma jag ser ingenting, jag kan inte se!" Sen när vi hade fått bort allting och la honom igen sa han "jag blidde rädd för att jag inte kunde se något". Livet är inte lätt alla gånger minsann, men idag har han inte alls varit kletig mycket och imorse när han vaknade så gick det ju bra. Får väl se hur det artar sig, men sängkläderna är i tvätten iaf så det inte smittas mer om han ligger i samma!

Dagen började inte så bra för honom heller för när han och Devin busade som bäst och hade jättekul och dansade till barnvisor så krockade de och det slutade med sprucken läpp och massor med blod :( Fy tusan! Att det alltid ska sluta med gråt när de leker så bra alltså.


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Stackars liten :(

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

stackars lillfis :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits