Grillbesök :)

Melvin och Levis
 
Vi har haft grillbesök här idag och det har verkligen varit supertrevligt :) Det var Emelie, Johan och deras två barn Liam och Melvin som var på besök. Emelie har jag lärt känna på öppna förskolan ganska nyligen, men har verkligen klickat där och de är jätte trevliga! Vädret såg ju först inte så lovande ut, men det vart faktiskt helt perfekt. Mulet men varmt, kan ju knappt bli bättre för att sitta ute i utan att svettas ihjäl!
 
Liam och Vilde
 
Jag passade ju såklart på att ha min ätdag idag då eftersom vi skulle grilla och njuta :) Då skippar jag den imorgon istället. Var hur gott som helst med grillat och det tror jag att alla tyckte -mums-
 
Mums med grillat!
 
Tusen tack för en trevlig grilleftermiddag/kväll! :)
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Härligt med grillning! :D

Postat av: Emelie

Det är vi som ska tacka! Det var supermysigt och gott!
Tycker också verkligen att vi har klickat!=)

2012-07-17 @ 18:46:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits