Hoppkudde

Vi tog oss iväg till campingen imorse för att utnyttja deras hoppborg och hoppkudde ;) Barnen tycker ju verkligen det är superkul där och jag tycker det är bra att man får vara där och hoppa och leka fast att man inte är boende på campingen. Tummen upp för det!
 
 
 
Vi var där en stund, men det drog in så himla kalla vindar så vi som stod och tittade på blev lite frusna av oss. Man fick ju inte hoppa om man var över 12 år :/ Hade gärna varit där längre annars, men jag är absolut inget fan av att frysa!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Svar: Klart att jag frågar om det är ok. Jag kan inte minnas att jag fått ett nej till svar någongång faktiskt :-)
Hoppa hoppkudde är kul det!
Helen.HUSnrNIO

Postat av: Helen.HUSnrNIO

När du bor i Kristinehamn tycker jag asbolut att du ska besöka Lev Vackert :)

2012-07-29 @ 22:48:21
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Var där för några veckor sedaoch neo älskade hoppborgen ! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits