Misslyckad klänningjakt + ångest

Vi tog bilen och åkte till Karlstad idag för att hitta något till mig att sätta på mig till dopet. Gick verkligen i alla affären utan minsta lilla resultat! Herregud, vad är det för mode? Ser ju ut som jag åkt tillbaka i tiden flera decennier när man går runt där bland klädställningarna. Ingenting för min smak alltså! Får nog försöka hitta något på internet och beställa hem och hoppas att det kan passa...
 
Åkte även till välsviken och kollade på lager157 där jag provade lite kläder. Höll på att bryta ihop i provhytten :'( Fy fasen hur jag ser ut!! Man ser inte minsta lilla skillnad på mig, allt bara hänger och dallrar överallt. -urk- Ser verkligen hemsk ut i kroppen. Så idag har det blivit ett träningspass gymstick/tabata och sen en långpromenad på lite drygt 6 km!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - från en prematurmammas hjärta-

Så trist att du inte hittade en klänning som föll dig i smaken:(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits