Mysdag

Denna dagen har vi inte gjort speciellt mycket vettigt, men det har varit mysigt ändå :) Vi började dagen med en liten tripp till Södermalmsskolan och lekte på lekparken där.
 
  
 
  
 
Levis testade på att gunga lite i sån där stor gunga, men det var ingen vidare hit när solen lyste rakt i ögonen kanske. Han sa inte så mycket alls, bara låg där :)
 
Sen på eftermiddagen skulle jag ha klippt mig, men det blir väl imorgon istället hoppas jag för jag är i extremt stort behov av det! Har dreads i håret och tror typ alla hårtoppar klyvt sig.. inte så läckert.
 
  
 
  
 
Var ivägbjudna på fika till Emelie, Johan, Liam och Melvin och det var supertrevligt verkligen :) Barnen lekte bra tillsammans tills fyrhjulingen kom fram. ALLA ville ju åka samtidigt! Men det löste sig tillslut det också.. Bara att lära sig att alla får dela med sig så blir det roligare ;)
 
  
 
Nu sussar alla barnen sött iaf :)
 
Vad har ni hittat på idag?
 
 

Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Häliga bilder! :)

Postat av: Emelie

Jättekul att ni kom och hälsade på! Goa grabbar du har.
Kände inte igen Melvin på bilden först. Kollade ett par gånger utan att se att det va han..Haha!

2012-07-17 @ 09:29:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits