Nu är vi hemma igen

Nu är vi hemma igen och resan hem gick bra den också :) Ett litet stopp för amning bara, men annars inga större bekymmer direkt! Så duktiga killar i bilen så.
 
Väl i stan åkte vi direkt ut till barnens farmor som hade maten färdig åt oss :) Slapp man ställa sig och laga den det första man skulle göra! Barnen hade ju även längtat efter farmor och vise versa så de var glada.
 
Devin och jag plockade lite blåbär där som vi tog med hem så David gjorde en blåbärspaj :)
 
 
Jag drog även ut på en långpromenad tillsammans med Emma och hennes barn. Synd bara att det blåste så kallt så jag frös på promenaden även om vi hade bra tempo, annars hade jag nog gärna gått längre. Men 6 km får man väl vara nöjd med idag då!!
 
Natten nu snart - en dag imorgon också!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Becca

Härligt att allt gick bra för er, själv så la jag Vincent strax efter att jag kom hem från läkarbesöket och han sov jätte länge :D

Tusen tack för denna vecka ❤

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

sååå gott med blåbärspaj!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits