Tripp till karlstad

Idag gjorde vi som så att David tog med sig Devin och Vilde och åkte med Johan och Liam till Mariebergsskogen för att härja av sig lite, och jag och Emelie tog våra småttingar Levis och Melvin och gick runt i Karlstad :) Helt perfekt och härligt att traska runt lite inne i Karlstad för annars blir det mest Välsviken eller Bergvik numera när man ska åka iväg.
 
 
Levis passade såklart på att bajsa så det hamnade utanför och jag hade ingen extra body med i passande storlek numera, så fick bli en vända in på lindex! :) Klart att han skulle ha en body med en kamera på, hihi!
 
 
Jag passade även på att köpa ett bra shampoo och balsam eftersom Pontus klagat på att vi inte har något sånt bra hemma! Men nu har jag det, så nu kan han inte påpeka det igen haha :)
 
Var en trevlig dag iaf och de stora grabbarna hade haft det kalaskul i Mariebergsskogen också!
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits