Varför ska vi ha på oss shorts?

Frågan jag fick av barnen imorse när jag tog fram shortsen var: varför ska vi ha på oss shorts? Mitt svar var att det äntligen var lite sol ute och att man ska egentligen ha shorts på sig varje dag på sommaren. Varit riktigt dåligt med sånna dagar, så man får minsann passa på när solen väl kikar fram!!
 
 
Vi började dagen i lekparken såklart! Men här i stan finns ju inte direkt någon så rolig lekpark så man vill vara i samma hela dagen, så jag slängde iväg ett sms till David och frågade om vi skulle dra till Mariebergsskogen i Karlstad efter han slutat. Svaret vart ja. Som sagt, man får passa på!
 
 
Vi kom dit ganska sent eftersom att vi fixade med barnvagnen först, men den tiden som vi var där hade barnen det roligt iaf så det får nog bli att åka dit snart igen faktiskt.. Bara solen är framme så kan man ju lätt vara där en hel dag. Ta med lite picknick och sådär -mys-
 
Snälla sommaren stanna här hos oss nu!!
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits