Fitnessfighten - Dag 1

Jag gick upp och åt frukost klockan 6 imorse för att hinna med alla mål man ska äta under dagen. Jag var inte speciellt hungrig + att äta något som inte var vidare värst gott = ingen bra kombo, men det gick ner iaf :)

Dagen har annars gått ganska smärtfritt förbi och jag överträffade mig själv på träningen faktiskt. Trodde inte jag skulle orka springa den utsatta tiden, men det gick prima. Imorn kommer jag väl inte kunna röra mig dock när min kropp nu fått sig en träningschock ;)

Jag har fixat maten för morgondagen så nu är det klart också.

Heja mig!


Kommentarer:
Postat av: Leila

Åh är du det? Det hade jag absolut ingen aning om! Du får gärna berätta lite mer, finns det någon sida med produkter du har?

Kram Leila


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits