Jag behöver tips!

Jag är i enormt behov av att klippa och färga håret, ja det som är kvar på huvudet då eftersom jag just nu tappar kopiösa mängder! Gjorde de med Vilde också när jag ammade, men det är hår överallt här hemma nu. Usch!
 
Iaf, jag behöver tips på frisyr och hårfärg!? Hur ska jag ha? Just nu är håret bara jävligt långt så jag trasslar in mig typ, hänger nästan ner till rumpan ju! Jag har ju aldrig någonsin utsläppt heller så då är det ju ingen större mening med så långt kanske.
 
Hjälp mig!!
 
 

Kommentarer:
Postat av: Helen

Ja detta hår är överallt utom på huvudet tror jag , fy vad jag tappar.

Jag vill också piffa till håret, skulle behöva färga på salong men det är ju så jä.... dyrt .

Kram

Postat av: Alfva

Ja, blä. Jag funderar allvarligt på att behöva klippa mig kort eftersom det börjar bli så stripigt och fult. Och det här att det blir tjockare sne igen stämmer verkligen inte på mig.. :(

2012-06-20 @ 21:06:41
URL: http://alfva.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits